سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : شنبه 93/6/15 | 3:30 عصر | نویسنده : حوزه امام علی(ع)


بسم الله الرحمن الرحیم
وبعضی ازمردم سخنان بیهوده رامی خرندتامردم را از روی نادانی،ازراه خداگمراه سازند وآیات الهی را به استهزا گیرند؛برای آنان عذابی خوار کننده است.((سوره ی لقمان آیه ی6)).
ای افرادی که ایمان آورده اید افرادی که آیین شمارا به استهزا وبازی می گیرند-ازاهل کتاب و مشرکان-ولیّ خود انتخاب نکنید؛و از خدا بپرهیزید اگر ایمان دارید!((سوره ی مائده آیه 57)).
در آن روز اعمال بدی را که انجام داده اند برای آنها آشکار می شود،وآنچه را استهزا می کردند برای آنها واقع می گیرد.((سوره ی زمر آیه 48)).

مدتی است در جامعه ازطریق شبکه های اجتماعی اینترنتی وتلفن همراه پیام هایی ردّوبدل می گردد که بعضی از بزرگان انقلاب اسلامی و تاریخ ازجمله،یک پیامبر،یک عالم روحانی ویک اندیشمند،رابه تمسخر گرفته است.
متأسفانه این پیام ها خیلی سریع در جامعه نشر پیدا کردند،طنزآمیزبودن سبب استقبال عموم جامعه از این پیام هاشد وبه تدریج برای مردم عادی شد.امااین یک اتفاق ساده نبوده،بلکه یک برنامه کاملاً دقیق وهدفمند می باشد.
یک پیامبر،یک روحانی ویک اندیشمند!چرا این افراد انتخاب شده اند؟چرا تمسخر این افراد باید برای مردم عادی می شد؟بابررسی این جملات هجو متوجه می شویم که همه ی آنها دارای یک سبک خاصی اند.
این روند آسیب های پرخطری برای جامعه دارد،حداقل این آسیب ها عادی شدن تمسخر بزرگان و غیر واقعی جلوه دادن جملات وآثار ایشان و در نهایت عدم باور اندیشه وتفکر این افراد است.حال این پروژه و برنامه ی دقیق به آخرین مراحل خود رسیده است؛چند روزی است در شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک،تویتر (که اخیراً دردولت تدبیروامید زمزمه هایی برای رفع فیلتر آنها به گوش می رسد)وشبکه های اجتماعی تلفن همراه پیام هایی نشر داده شده که امام خمینی(ره)بنیانگذار جمهوری اسلامی و زنده کننده اسلام و رهبر اصلاحات جهان را مورد تمسخر قرار داده است.متأسفانه این پیام ها در بین برخی از افراد جامعه خیلی راحت مورد پذیرش قرار می گیرد.چرا؟!چون آنان به این سبک پیام ها عادت کرده اند.
حال باید در مقابله با این پروژه چه کرد؟؟؟؟
جوانان؛در این دهکده ی جهانی که خانه ما ایرانی ها که بهتر بگویم سهم ملت ما از این دهکده ی بزرگ آماج اسلحه دشمنانی است که حتی جرأت گشودن آتش اسلحه های خود را به روی ما ندارند،اما آنچنان تشنه ی خون ما جوانان هستند که می خواهند نابودی ما را به دست خودمان رقم بزنند.
اما دوست عزیز این بار اسلحه دشمن تنهااز جنس آتش،گلوله وماهواره نیست،ازجنس لبخند است،همان لبخندی که اگر روی لب های مادرانمان باشد،دنیایی ارزش دارد؛یا لبخند رزمنده ای که در آخرین لحظات زندگی اش دنیای ما را که خیلی ها به خاطرش همه چیز را به زیر پا می گذارند،به سخره می گیرد که آن هم به همراه خود دنیایی معنا به دنبال دارد.اما خنده ای که دشمن این بار می خواهد از ما بگیرد به خواندن پیام هایی است که در آن کسانی را مورد خطاب قرار داده که نماد هویت،غیرت وهستی ملت ما هستند،ای امام ما به بزرگی تو می خندیم،به معجزه ی کلامت لبخند می زنیم که جهان استکبار را به زانو درآورد.ای امام ما می خواهیم سربازت باشیم و اگر دشمن می خواهد با پیامی که در آن ما به تو بخندیم،به خون شهدا،به اشک مادران شهدا،به آه پدران شهدا قسم می خوریم که دیگر نخواهیم خندید.
اما مسولین باید همه چیزرابرای مردم آشکارکنند؟هرچه زودترعاملان این جریان را شناسایی کرده واز نشر بیشتراین جملات هجو جلوگیری کنند.
وما ازدولت تدبیر و امید که خودراحافظ منافع انقلاب ورهروی راه امام خمینی (ره) می داند می خواهیم هرچه درتوان دارند درطبقه ی اخلاص گذاشته وبرای دفاع از آرمان های امام بزرگ وارد میدان شوند وهرچه زودتر مانع نشراین پیام ها ازشبکه های اجتماعی اینترنتی شوند.
اما کسانی که این پروژه را راه اندازی کردند بدانندکه در آینده ای نه چندان دور برنامه ی آنها نتیجه عکس خواهد داد و هدف آنها که آسیب رساندن به انقلاب اسلامی بود به خودشان باز خواهد گشت. والسلام
.




  • بازی مهربانی
  • جان سخت
  • قیمت دلار
  • آریان پی سی