سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : شنبه 93/3/17 | 12:13 صبح | نویسنده : قلمدار

 

لیلة الامتحان به معنای شب امتحان است.که درهر سال به طور معمول دو مرتبه تکرار می شود و در هر مرتبه حدودا بیست شب به طول می انجامد. یکی اوایل زمستان و دیگری اواخر بهار.هر چند عده ای نیز ممکن است در آخر شهریور نیز لیلة الامتحانی برای خودشان مقرر کنند.

در توصیف این ایام می توان به افزایش استرس عمومی اشاره کرد که در چهره هر شخص محصل به وضوح مشهود است.افزایش معنویات نیز از دیگر علایم این دوران است.بدین صورت که حتی کسانی که هیچ ارتباطی با خدا ندارند نیز به جبران کم کاری های خود در طول ترم،در این ایام به درگاه خدا تضرع نموده و التماس نمره دارند.علامت دیگر ،کاهش استفاده از اینترنت و موبایل و تلویزیون است،که البته پس از ایام امتحانات ظرف مدت دو الی سه روز جبران خواهد شد.

توصیه بنده به دوستان آن است که در ایام امتحان حتی المقدور از تفکر بپرهیزید. توضیح آن که در ایام امتحانات باپدیده ای روبرو می شویم به نام تازگی مطالب کتب درسی،که از عدم مطالعه این کتب در طول سال نشأت می گیرد.و نیاز هست که برای فهم مطالب جدید تفکری صورت بگیرد.دلیل توصیه بر عدم تفکر آن است که مغز در این ایام استعداد بالایی برای فلسفه بافی دارد. بسیاری از اختراعات بشری در هنگام درس خواندن برای امتحانات واقع شده است.برای مثال اینجانب هر گاه در درس اقتصاد به نام آدام اسمیت و نظریه دست های نامرئی و بازار آزادش برمی خوردم به صرافت می افتادم که باید با دست هایی نامرئی بازار آزاد آدامس های موجود در کیف مادر محترمه را به نفع خود تغییر بدهم.و صد البته که همه موضوعات در این ایام ذهن انسان را به خود مشغول می دارد از دلایل شکست ارتش سرخ چین گرفته تا راههای مبارزه با تروریست های بوکو حرام  وصد البته ترک دیوار،الا درس مورد امتحان.توصیه این جانب در این زمینه یادداشت برداری از تمام این خطابه های آتشین برای استفاده در مواقع لازم است.

از ویژگی های لیالی امتحانات که بگذریم،باید مروری داشته باشیم بر قانون های نیوتون در زمینه امتحانات.

تذکر: در این مقاله منظور از نیوتون،(جدید:new )،(حجم صدا:tone)می باشد که به معنای مطالعه باحجم صدایی متفاوت و جدید است به صورتی که پیش از این هیچ انسانی بدین صورت مطالعه نکرده باشد.این حجم صدای متفاوت طبق قانون جدب نیروی تمام کاینات را به صوی شما جذب خواهد کرد تایادگیری شما به شکل چشم گیری افزایش یابد.

ماده1:این قانون شامل افرادی است که از ترم اول و اول ترم مشغول درس خواندن ،مطالعه وتست زنی هستند.این گونه در سالهای اخیر به شدت در حال انقراض است وتنها چند مورد از آنها در دانشگاههای دولتی مشاهده شده است.آنها در طول شش ترم مقطع کارشناسی را با معدل بالای 18طی می کنند.حال این افراد در لیالی امتحان همچون سایر مواقع سال است و تنها دو ساعت به مرور ماده امتحانی پرداخته وسپس راحت استراحت می کنند.رأس ساعت در جلسه امتحان حاضر می شوند.این گروه مورد بغض وحسد سایرین قرار می گیرند.

تبصره:گونه ای از افراد مشمول این قانون که دارای مرام و معرفت باشند،قبل از امتحان با رساندن جزوه و در حین امتحان با رساندن امداد غیبی گروه های دیگر را یاری می کنند.

ماده2:این قانون در برگیرنده افرادی است که نه تنها در طول ترم حتی شب آزمون هم زیر بار درس خواندن نمی روند.و تنها چند ساعت مانده به امتحان به جمع آوری نکات مهم درس اقدام میکنند.سپس محموله را با روش های محیر العقول سر جلسه برده و در فرصتی مناسب از آن استفاده مینمایند.

تبصره1:از مسؤولین عزیز درخواست میشود،از توانمندی های این قشربرای حل مسائل مهم کشور استفاده شود. مثلا هیأت هسته ای کشورمان می تواند با استفاده از روش های این گروه،درمذاکرات ژنو موارد لازم برای تامین منافع ملی را وارد کند به این صورت که ابتدا آقای ظریف با لبخند های همیشگی اش حواس خواهر اشتون ودوستان را پرت می کند. در همین لحظه آقای عراقچی به سرعت موارد مذکور را در متن توافق نامه وارد می کند.قابل ذکر است اینجانب به همراه تعداد زیادی از دوستان(به عنوان پیشکسوتان عرصه ماده دوم از قانون نیوتون) صرفا به جهت تلاش برای تامین منافع ملی کشورو در راستای تحقق شعار روحانی مچکریم،حاضر به همراهی با تیم هسته ای وکمک در اجرای هر چه بهتر برنامه مذکور می باشیم.

تبصره2:با کمک راهکارهای ارائه شده در این جزوه،این گروه نیز موفق به اتمام دوره کارشناسی طی 8الی9 ترم می شوند.

تبصره3:به افراد مشمول ماده اول اخطار می شود اگر دعوت به همکاری این گروه را نپذیرند این گروه ناامید نشده با استفاده از ابزار تهدید،تطمیع وترور آنها را وادار به همکاری می کنند.

تبصره4:گونه بی خطر این گروه افردی هستند که پدرشان مایه دار است و مشاهده می شود که بدون درد وخونریزی اقدام به اخذ نمره از استاد یا گرفتن امداد غیبی از گروه اول می کنند. البته این گروه بیشتر در دانشگاه (از هفت دولت) آزاد یافت می شوند.از این گروه بیشتر تحت عنوان مرفهین بی درد  یا آقازاده نام برده می شود مثل خانم ها و آقایان الف.ب ، ج.د و ه.و دیگر حروف الفبا....

تبصره5:به افرادی که در گروه 2هستند ولی مشمول تبصره 4 نمی شوند توصیه می شود در دیدار با ااستاد مجیز وی یا افراد گروه 1و حتی مشمولین تبصره 4 ماده 2 را بگویند.توصیه اکید بنده استفاده از اصل زاویه قائمه می باشد.بدین صورت که به محض مشاهده هر یک از افراد فوق بین بالا تنه و پایین تنه زاویه90 درجه ساخته و به عبارت ساده تا کمر خم شوید.در صورت شلوغ بودن اطراف برای جلوگیری از سقوط،می توانید از دستان خود به عنوان وتر آن زاویه قائمه استفاده نمایید.

ماده3:این گروه شامل افرادی است که مانند گروه اول و بلکه بیشتر به مطالعه می پردازند و مانند گروه دوم وبلکه کمتر یاد می گیرند. در واقع این افراد از عارضه کمبود IQ رنج می برند.این گروه هرگز غیبت نمی کنند و همه حرف های استاد حتی سرفه ها وعطسه ها واحیانا.... هایش را یادداشت برداری می کنند.

تبصره1:از افراد گروه اول درخواست می کنم از دل سوزی برای این گروه و رساندن امداد غیبی به آنها خودداری کنند.و تمام محبت خود را مشمول گروه 2 کنند.تا در بالا بردن معدل دانشگاه سهم بیشتری ایفا کنند.توضیح آنکه این گروه قادر به دریافت کمک های غیبی از جانب کسی نیستند.وحتی بر فرض محال که بازحمت فراوان شما آن را دریافت کنند قادر به پیاده کردن این مطالب بر روی برگه نیستند.پس زحمت خود را هدر ندهید.حدس زده می شود بیشتر اساتید نیز قادر به تصحیح برگه این افراد نیستند.

تبصره2:تبصره 3ماده 4شامل این گروه نیز می شود ولی ملتزم صرف هزینه،زحمت واعصاب فراوان می باشد.

تبصره3:در مورد این گروه باید به این اصل توجه کرد که واحدها نه پاس می شوند ونه حذف می شوند،تنها از ترمی به ترم دیگر منتقل می شوند.

تبصره4:تنها راه کمک به این گروه نادیده نگرفتن آنها و روحیه دادن به آنهاست. آنها را درک کنیم. برای ابراز همدردی با این دوستان از شما درخواست می شود یک دقیقه سکوت کنید.

نکته پایانی:در اینجا از همه پیشکسوتان عرصه امتحانات برای همکاری بی دریغشان در تهیه این مقاله تشکر میشود.و از شما خواننده عزیز خواهش می کنم پیشنهادات خود را جهت بهبود این کار تحقیقی ارائه نمایید.ضمنا با تعیین ماده قانونی که شما به آن تعلق دارید ما را در جهت طبقه بندی محصلین جامعه یاری فرمایید. توصیه بنده آن است که همه دوستان گروه 1را انتخاب نمایند.تا هم راستا با دولت تدبیر و امید ما نیز به نوبه خود در تحقق شعار امید در جامعه نقش خود را ایفا کرده باشیم.

 

 




  • بازی مهربانی
  • جان سخت
  • قیمت دلار
  • آریان پی سی